BÚRKA NA SOCIÁLNYCH SIEŤACH? ⛈️
Zapojte sa do tzv. social storm a dajte pocítiť fosílnemu biznisu, že nesúhlasíte s jeho zavádzajúcou „greenwashing“ reklamou, ktorá ani zďaleka neodzrkadľuje skutočnú tvár a činnosť týchto klimatických znečisťovateľov. 💪 Dnešná búrka je zameraná na spoločnosť WPP, ktorá je jedným z najväčších svetových zadávateľov reklamy a prostredníctvom svojich dcérskych spoločností spolupracuje s fosílnymi spoločnosťami ako sú Shell, BP a Chevron.
Ako sa do búrky zapojiť?
👉Kliknite na tento odkaz: https://digital-activist.org/p/wppfossilads a vyberte si z navrhnutých komentárov, ktorý postnete priamo pod príspevok WPP na Facebooku.
🛑Žiadajte s nami ukončenie reklamy a sponzoringu fosílnych palív pomocou ECI: https://act.gp/Stop_Fosilna_Reklama
✅Zdieľajte so svojimi priateľmi a rodinou.
We need more people to build pressure on WPP to stop fossil fuel advertising. Will you join me too? autor správy a foto Greenpeace Slovensko on Facebook