Šutaj Eštok platil za reklamu v dezinfomédiách

Ďalší dezolát, ktorý nikde nemal byť zvolený do parlamentu, nie to ešte za ministra vnútra.
Je absolútne neprijateľné, aby takto vysoko postavený politik využíval na politickú reklamu dezinformačnú raŠŠistickú sociálnu sieť kontrolovanú Putlerom.

„Šutaj Eštok platil za reklamu v dezinfomédiách. Fanúšikov na telegrame zbieral Smeru pod nosom. Blahovi to neprekáža, odborníkom áno.

Komunikačná platforma telegram je už niekoľko rokov obľúbeným miestom slovenskej dezinformačnej scény. Postupne na nej začali pôsobiť rôzni lokálni aktéri a časom ich nasledovali aj mnohí politici s ambíciou osloviť ich fanúšikov.

Od polovice marca na telegrame pôsobí aj minister vnútra Matúš Šutaj Eštok z Hlasu. Za päť mesiacov sa predsedovi koaličného Hlasu podarilo nazbierať desaťtisíc fanúšikov, čo je na pomery chatovacej aplikácie pôvodom z Ruska pomerne slušné číslo. Šutaj Eštok je však tiež prvým slovenským politikom, ktorý na propagáciu svojho telegramového kanála začal využívať inzerciu na telegrame. Reklamu si kupoval na kanáloch dezinformačných stránok, ktoré týmto krokom finančne podporil, ale aj na oficiálnych kanáloch svojho koaličného partnera, strany Smer.

Koľko Šutaj Eštok do kampane investoval, nie je známe. Strana Hlas na otázky denníka SME nereagovala.“


Blahovi to neprekáža, odborníkom áno. Autor správy a foto ZA MATKU ZEM on Facebook

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Next Post

Mláďatá sokola kobcovitého čaká mimoriadne náročná výzva

Po aug 26 , 2024
Mláďatá sokola kobcovitého čaká mimoriadne náročná výzva. Cesta na zimoviská vzdialené takmer 9000 kilometrov. ČAS JE NEÚPROSNÝ⏳ Tohtoročné mláďatá aj dospelé sokoly kobcovité, ktoré sa o ne starali, čaká takmer 9000 kilometrová cesta na ich zimoviská. Ako dopadla tohtoročná hniezdna sezóna a kde tieto sokoly zimujú? Dozviete sa to v […]

Mohlo by Vás zaujímať