NEDOVOĽME, ABY DEZINFORMAČNÉ „MÉDIÁ“ VÝRAZNE OVPLYVNILI VÝSLEDKY EUROVOLIEB!

NEDOVOĽME, ABY DEZINFORMAČNÉ „MÉDIÁ“ VÝRAZNE OVPLYVNILI VÝSLEDKY EUROVOLIEB!
DEZOLÁTI, FAŠISTI, KOMUNISTI ANI RUSSOFILI DO EUROPARLAMENTU NEPATRIA!

PRED EUROVOĽBAMI DOMINOVAL V ALTERNATÍVE NAJMÄ BLAHA A UHRÍK.

Podľa štúdie Infosecurity štyri alternatívne médiá – Hlavné správy, Hlavný denník, Infovojna a Extra Plus dosahujú mesačne spolu v priemere vyše 5 milióna návštev, pričom len Hlavné správy mesačne zaznamenajú zhruba 3,7 milióna návštev.

Vo všeobecnosti platí, že politici strán, ktoré v našom hodnotení transparentnosti predvolebnej kampane skončili na posledných miestach, využívajú častejšie aj tieto médiá s nízkymi novinárskymi štandardami. Väčšinu ich politicky a kampaňovo ladených článkov tvoria prebraté statusy zo sociálnych sietí (Facebook, Telegram) od politikov, sem-tam s doplneným komentárom média. Týka sa to najmä portálov Hlavné správy a Hlavný denník, ktorých favoritmi sú Milan Uhrík a Ľuboš Blaha. Ide o obojstranne výhodný pakt, ako sme nedávno, strana Republika je pred Eurovoľbami jedným z najväčších inzerentov prinajmenšom v Hlavných správach.

https://transparency.sk/sk/pred-eurovolbami-dominoval-v-alternative-najma-blaha-a-uhrik/

Autor správy a foto ZA MATKU ZEM on Facebook

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Next Post

Hlas tesne pred voľbami dupol na plyn s dezinformáciami

So jún 8 , 2024
NEZABUDNITE ÍSŤ DNES K EUROVOĽBÁM. Sú oveľa dôležitejšie než si myslí väčšina Slovákov a Sloveniek. Hlavne nevoľte strany, ktoré sú k životnému nezodpovedné alebo šíria hoaxy a klamstvá o ochrane prírody. „HLAS 👎 Hlas jednoznačne zavádza v reklame, v ktorej tvrdí, že 1,6-milióna Slovákov pre EÚ príde o auto. V […]

Mohlo by Vás zaujímať