NEDOVOĽME, ABY DEZINFORMAČNÉ „MÉDIÁ“ VÝRAZNE OVPLYVNILI VÝSLEDKY EUROVOLIEB!
DEZOLÁTI, FAŠISTI, KOMUNISTI ANI RUSSOFILI DO EUROPARLAMENTU NEPATRIA!
PRED EUROVOĽBAMI DOMINOVAL V ALTERNATÍVE NAJMÄ BLAHA A UHRÍK.
Podľa štúdie Infosecurity štyri alternatívne médiá – Hlavné správy, Hlavný denník, Infovojna a Extra Plus dosahujú mesačne spolu v priemere vyše 5 milióna návštev, pričom len Hlavné správy mesačne zaznamenajú zhruba 3,7 milióna návštev.
Vo všeobecnosti platí, že politici strán, ktoré v našom hodnotení transparentnosti predvolebnej kampane skončili na posledných miestach, využívajú častejšie aj tieto médiá s nízkymi novinárskymi štandardami. Väčšinu ich politicky a kampaňovo ladených článkov tvoria prebraté statusy zo sociálnych sietí (Facebook, Telegram) od politikov, sem-tam s doplneným komentárom média. Týka sa to najmä portálov Hlavné správy a Hlavný denník, ktorých favoritmi sú Milan Uhrík a Ľuboš Blaha. Ide o obojstranne výhodný pakt, ako sme nedávno, strana Republika je pred Eurovoľbami jedným z najväčších inzerentov prinajmenšom v Hlavných správach.
https://transparency.sk/sk/pred-eurovolbami-dominoval-v-alternative-najma-blaha-a-uhrik/
Autor správy a foto ZA MATKU ZEM on Facebook